dlaczego warto pozycjonowac

E-commerce – Wzrost spowolnił ale wciąż dodatni – Beat recesji sprzedaż online

E-commerce zostały rośnie dwucyfrowej w ciągu ostatnich kilku lat. Recesja gospodarcza spowolniła wzrost, ale sprzedaż stale rośnie, w przeciwieństwie do spadku sprzedaży cegły i zaprawy sklepach. Prognozowane internetowych stopy sprzedaży w tym sezonie są wyniesie nieco wyższy niż w ubiegłym roku sprzedaży, częściowo ze względu na łagodne recesji.peeling gdynia Powolny wzrost jest tu zatrzymać, głównie z powodu dojrzewania branży e-commerce.

W 2008 roku całkowita sprzedaż w całej sklepach hit niska w okresie wakacyjnym, po raz pierwszy w ciągu torba bawełniana granatowa ostatnich 23 lat. To był wystarczający powód, dla przedsiębiorstw, aby skupić się na swoich punktach sprzedaży e-commerce i zrobili słusznie.

Kolejnym etapem dla branży e-commerce

E-commerce firmy jechali na fali szybkiego wzrostu do 2007 roku, gdy sprzedaż wzrosła o 18% rok do roku. Wzrost sprzedaży spadła do 13% w 2008 roku i oczekuje się dalszego spowolnienia do około 10% w roku 2009. Wzrost ten nadszedł pomimo światowego kryzysu gospodarczego, a to wyraźnie wskazuje na siłę e-commerce. Jedno jest pewne jednak, że będzie to trudniejsze dla firm internetowych, aby utrzymać heady tempo wzrostu w ostatnich dziesięciu latach. Może to być czas, aby ciężko pracować na stronie internetowej projektu i strategii marketingowych, aby kontynuować wzrost i być na bieżąco z konkurencją.

Wszystkie firmy e-commerce, które doświadczyły jednorazową wysoko w sprzedaży on-line po uruchomieniu strony internetowej, że faza ta musi być stosowana z dużą ilością ciężkiej pracy. wymagana jest Stały improwizacji i optymalizacja strony internetowej. W obecnej recesji, strategia ta staje się jeszcze ważniejsza. E-commerce musi przyjąć najnowszych technologii, projektowania i strategii marketingowych w celu zwiększenia satysfakcji klientów i zwiększyć sprzedaż.

Carpe Diem Warszawa
– autor artykułu