czy warto reklamowac firme

Internet Search Tool – Content is Not Król

Mam zamiar rozpocząć burzę z niniejszym artykułem, które będą pit internet „purist” przeciwko wszystkim innym, a to zajmie tylko jedno zdanie: nie zawartość królem, jeśli chodzi o rankingu wyszukiwarki.

Czekaj na niego … czekać na to … Teraz kaczkę!

Przez lata ta debata toczyła się w przód iw tył: jest dobrej jakości treści, co dostaje się w górnej części wyszukiwarki, czy jest to wyrażenie SEO zostały zoptymalizowane pod kątem, a liczba instytucji linków masz?

Purystów Widok: Najwyższa jakość unikalne treści, regularnie aktualizowane, co dostaje się wysoko w rankingu Google. To jest to, co http://pirox.pl dostaje gości i utrzymuje je wraca do ciebie miejscu i ostatecznie prowadzi do wyższą pozycję dla swoich stron i miejscu.

Marketerów Widok: ogromnej liczby linków do witryny / strony jest to, co dostaje wyższą pozycję w rankingu. Google i inni widzą to i że jesteś autorytetem, tym samym przesuwając się wyżej w rankingu.

Po ponad 10 latach budowy stron internetowych i dziesiątki marketingu planuje je dostać w rankingu, to jest moje doświadczenie, że oba są błędne i obie są poprawne, po wybraniu właściwych słów kluczowych i fraz do celu (absolutnie najbardziej krytyczny krok).

Jeśli widok purist były poprawne, to w jaki sposób możemy wyjaśnić konsekwentnie wysokie rankingi witryn takich jak Amazon, NexTag, a Wal-Mart dla niemal każdej frazy lub produktu są wymienione na swoich stronach? Nie są one tworzyć unikalne treści. Są przy użyciu oprogramowania do witryny, która tworzy dynamiczne strony w oparciu o produkty / fraz są one kierowane. Każda strona wykorzystuje krótkie notki i opisy, a nie całe stronice unikalne treści. Możemy zbadać jeszcze dalej, jeśli używamy narzędzia dobre słowa kluczowe / ranking oprogramowania do analizy w celu zbadania frazy wymieniają dobrze widzisz każda strona ma dosłownie tysiące linków do danej strony i wykładniczo więcej (czasem miliony) do domeny.
https://carpediem-klinika.pl/pl/
– autor artykułu